torsdag 30 september 2010

Är Jag Värd Det?



Jag har fått en present som jag inte får tala om. Är såå väldigt tacksam för det, men känner mig inte värd det. Varför ska jag, som inte ens klarar av att leva mitt liv, få en så stor gåva av någon som bara älskar mig för att jag är jag? Att vara Carin är väl inte precis en godtagbar anledning för någon att vilja ge bort så mycket?!

Nu måste jag ringa och tacka för den här presenten. Jag vet inte hur jag ska göra det... Det känns nästan som att jag inte vill ha den, eftersom jag inte under några omständigheter är värd den. Fast jag vet att jag kommer att njuta av den. Tänk om hon ångrar sig och vill ha tillbaka den?! Vad gör jag då? Det känns som att risken vore stor att jag inte kommer få behålla den när det kommer fram hur dålig jag egentligen är.

Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar