måndag 10 januari 2011

Trött Dag

Trött och osminkad Carin

Oj oj, det var längesen jag gick upp så här tidigt. Det var längesen jag sov så dåligt som jag gjort i natt också. Jag avskyr att ha problem med att sova! Det är verkligen det värsta som finns...
Är det någon som har ett (eller flera!) bra tips för långvariga sömnproblem?

Om 45 min ska jag vara hos en av stadens mer korkade läkare. Jag går verkligen bara dit för att skälla ut honom för vad han INTE gjorde förra gången jag var där. Sedan ska jag passa på att ta en sväng på stan, innan jag återgår till skolböckerna.

Inköpslista:
-proteinpulver
-laktostabletter
-sömntabletter
-Clinique Comforting Cream Cleanser

Carin

1 kommentar:

  1. Åh, man kan ju bli helt tossig av att sova för lite! Har tyvärr inga tips, letar själv bra metoder! Tur att man har kaffe så att man slipper vara zombie riktigt hela dager. Eller du kanske inte dricker kaffe, vad vet jag? :P

    SvaraRadera